HTML

Krimi könyvek

A krimi olyan mű amelyben a gyilkosságot nem lehet látni vagy annak elkövetőjét.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

Vámpírok hete:P.C.Cast, Kristin Cast - A Préda

krimikonyv 2010.06.11. 09:01

 

P.C. Cast díjnyertes fantasyk és paranormális-romantikus regények szerzője, mellette pedig tapasztalt előadó és tanár. Oklahomában él és tanít.

Lánya, Kristin Cast számos díjat nyert már verseivel és cikkeivel. Szintén Oklahomában él, és az University of Tulsa hallgatója kommunikáció szakon.

 

 

 

A Préda az Éjszaka Háza-sorozat ötödik és eddigi legizgalmasabb darabja. Igazi véres csemege a vámpírok rajongóinak!

Zoey és barátai a föld alá kényszerülnek, ahol Kalona és a Hollómások nem érhetik el őket. Ám az élet az alagutakban sem veszélytelen, a vörös vámpírjelöltek ugyanis korántsem olyan barátságosak, ahogyan azt Stevie Rae állítja. Egy balszerencsés találkozás Heath-szel aztán új fordulatot ad az eseményeknek, és Zoey-nak nem marad más választása, mint visz-szatérni az Éjszaka Házába, pedig jól tudja, hogy az egyre nagyobb hatalommal rendelkező Neferet végezni akar vele…

„Hirtelen felgyorsultak az események. A szörnyeteg elrugaszkodott a fától, én pedig abban a pillanatban előrelendültem. Láttam, hogy Heath meghúzza a ravaszt, és hallottam a fegyver fülsiketítő dörrenését, a Hollómás azonban emberfeletti sebességgel mozgott. Kitért a lövés elől, és a golyó csak az üres levegőt döfte keresztül, mielőtt belefúródott volna a jégpáncéllal borított fa egyik ágába. Ahogy a lény Heath felé repült, láttam, hogy éles karmai begörbülnek, és eszembe jutott, hogy egy ilyen szörnyeteg még szellemalakban is majdnem elvágta a torkomat. Most, hogy a Hollómások teljesen visszanyerték a testüket, tudtam, hogyha nem találok ki valamit gyorsan, Heath meg fog halni.
A félelemtől és a dühtől sikoltva nekirohantam Heath-nek, és ledöntöttem a lábáról éppen abban a pillanatban, amikor a Hollómás odaért, így engem talált el helyette. Először nem éreztem fájdalmat, csak valami furcsa nyomást a bőrömön, amely a bal vállamtól kezdődött, és végighúzódott a mellkasomon egészen a másik vállamig. Az ütés erejétől megpördültem, és szembefordultam a Hollómással, amely elrepült mellettünk, majd rettenetes emberlábait letéve leszállt a földre.
Vérvörös szemei elkerekedtek a rémülettől, ahogy rám nézett.
– Nem! – rikoltotta borzalmas, földöntúli hangon. – Éllllve akar téged!”

 

 

 

Címkék: kristin cast pc cast

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krimikonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr942073467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása